Neswing walesit

Neswing walesit

torstai 9. toukokuuta 2013

Sateessa tarpomista..

Mä-mä-mä-mä-märkää... Tänään taas tuli vietettyä useampi tunti vesisateella metsässä rämpien. Ensi viikolla meillä on ekat omat kokeet Härmässä ja käytiin Pirren kanssa suunnistamassa maastot, ettei tule yllätyksiä. Jokaiseen meidän piti hieman tehdä muutoksia, mitä alunperin oltiin mietitty. Mutta hyvältä maastot näyttivät, odotan jo innolla, että pääsee jäljestämään..:) 4,5 tuntia metsässä meni ja reilu 7km tuli käppäiltyä, tai näin Sport tracker kertoi. Ei mikään järin kova tuntivauhti..:D Mutta kun pitää tarkistaa kompassilla suuntia ja miettiä, että mistä jäljen kannattaisi mennä ym. aikaa menee yllättävän paljon. Taas vaihteeksi litimärkänä pois metsästä..:) Tätä on harjoiteltu viime aikoina..

Illalla käytin Börjen vielä hieronnassa Tmi Terveystassussa Jaana-Kaisa Timosella.. Nyt on taas vetreä poika! :) Päivän metsässä rämpimisen jälkeen tuntuu, että Jasukin olisi hierontaa tarvinnut. Pitää hieroa se itse..:) Kyllä Jasu selvästi alkaa vanheta ja nyt kun se on 7,5 vuotta, niin ensimmäistä kertaa asian huomaa...



Pennuistakin olen saanut taas mukavasti kuulumisia ja hyvin menee uusissa kodeissa..:) Kuvista päätellen pennut ovat jo niin kasvaneet! Odotan innolla, että näen niitä livenä..:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti