Neswing walesit

Neswing walesit

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Uusia tuulia...:)

Tuli vähän muutoksia heti näin vuoden alkuun..:) Muutettiin Härmään! Härmästä sattui vapautumaan meidän perheen omistuksessa oleva rivari kolmio ja mä oon ressannu et miten tää töissä kulkeminen ja pennut onnistuu. Noh asia ratkes Härmään muutolla..:) Ja tässä kämpäs on tosiaan koirille oma huone..:) tai lähinnä pennuille. Helpottaa sekin.. Kämppä meillä on edelleen myös Seinäjoella, koska Jukan työt on kumminkin siellä. Saa nyt jatkossa nähdä minne päädytään.. Mulla on työmatka nyt se alle 2km, ei paha (ennen 60km). Pääsee päivällä käymään kotona, kun saa itse järkkäillä työpäivänsä ja täällä on myös ihmisiä, jotka pystyy pentuja katsoa jos mulle tulee joku meno..:) On tässä muuttamisessa kyl oma hommansa, mut ehkä sekin alkaa olla jo aavistuksen voitonpuolella.. Ja mikä kans parasta, ostin arkkupakastimen (kun viimeinkin mahtui) ja saan sinne kaikki eläinten "raadot", sorkat, koirien lihat, veret ym..:) Mä sain siis itselle jääkaappipakastimen omille marjoille ja ruuille..:D JES!! Ja äiti tästä on ehkä eniten onnellinen ku sen pakastimes ei oo kuolleita jäniksiä, sen mielestä oli kauheaa kun etsi marjoja ja vastaan tulikin rusakko.. Ja ne oli kumminkin kiinni olevis pusseis..:D On kyllä hitsin kauheeta..:) Mä en jotenkin osaa yhtyä tähän kauheuteen..:)

Nellin maha on kyllä kasvanut jo melko isoksi..:) Se on aina ollut niin slimmi typykkä, että eron huomaa kyllä heti.. Yritin ottaa kuviakin, ei niistä kyllä oikein nähnyt, mutta laitetaan tänne nyt jotain kuvia tältä päivältä.. Börjen "omaa kivaa" leikeistä ja Nellin mahasta mikä ei kuvis näytä juuri miltään..:)

Möhis? :)




Nellikin lähes pöyrähti, kun seuraili Börjen sekoiluja. Elvis ihmettelee vieressä..:)

Hmm, yrittääköhän Nelli tai Elvis pölliä mun kepin? (NOT)

Keppiiii, keppi, keppiiii... Wuhuu!!

Harmi kun oli hieman hämärää niin kuvat ei oo hirveen tarkkoja, mutta ehkä sanoma tulee selville kuinka kivaa oli :D


Mistä se noita keppejä eres löytää aina.. Huoh..



2 kommenttia:

  1. Me tykätään kaikista uusista tuulista :)

    VastaaPoista
  2. Tultiin vähän lähemmäs Oulua..:D Täshän vois alkaa suunnitella jos walesitreffejä..:)

    VastaaPoista