Neswing walesit

Neswing walesit

torstai 24. tammikuuta 2013

Pentuja, pentuja, pentuja! :)

Tänä aamuna käytiin Nellin kanssa ultrassa ja pentuja sieltä löytyi..:) Eläinlääkärin arvio yhtä äkkiä oli 5-6 pentua, mutta ultra ei toki tarkkaa määrää kerro. Nyt vain odotellaan ja aletaan valmistumaan pikkuisten tuloon..:) Nelli on selvästi rauhoittunut. Se ei suotu enää yhtään painimaan Börjen kanssa (ennen joka päivä ja joka sekuntti). Normaalisti Nelli myös hyppii paljon kiville ym, mutta enää se ei suostu sänkyä korkeammalle hyppäämään..:) Nukkunut se on paljon, mutta lenkille kyllä mielellään lähtenyt. Tällä viikolla ei ruoka ole oikein maittanut, se kuulemma on tyypillistä tässä vaiheessa. Josko se ruokahalu sieltä taas kohta löytyisi..

Börjen käytin maanantaina hieronnassa Jaana-Kaisa Timosella (Terveystassu). Halusin Jaanalle sillä hänellä on osteopaattista osaamista ja uskoin Börjen sitä tarvitsevan. Oli pojalla vähän jumia ja nikamissa hieman lukkoja. Mutta ne kun saatiin auki niin johan on vauhtia taas kaverissa ollut. Nii no koskapa siinä ei vauhtia olisi. Ollaan jonkun verran hiihdetty koirien kanssa, viime viikolla olin kovassa flunssassa niin hiihdot jäi väliin, mutta eilen taas..:) Nelli ja Börje saivat jolkotella vapaana, Jasu sai luvan auttaa mut taas sen mäen päälle ja sitten sekin pääsi rallittamaan..:) Mä oon viime aikoina kuvannu tosi laiskasti koiria.. Mikä mua vaivaa, ehkä mä oottelen niitä vielä hienompia kevät aurinko kelejä, vaikka on niitä jo jonkun verran ollukkin..:) Aaahhh kevät..<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti