Neswing walesit

Neswing walesit

perjantai 17. tammikuuta 2014

Pakkanen paukkuu

Börjeen pakkaset ei pure, Nelliin ja Maunoon vähän enemmän. Kauaa ei voida pihalla oleilla, kun Mauno-pienen tassut jäätyy. No kyllä Nellikin tassuja 10min ulkona olon jälkeen nostelee. Börje ei varmaan oo edes huomannut, että on kylmä.. Käytiin tänään koko köörin kanssa katsomassa Kaapo-akitaa. Maunon ilme oli aluksi "OHO", sitten se ajatteli ottaa jalat alle, mutta päätti kuitenkin pysähtyä ja katsoa mikä tuo karhumainen otus on miehiään..Sehän oli ihan hauska.. Paljon pehmoisempi kuin Nelli ja Börje.. Karhulelu! Cool!!

Nelli: Ai kuka sano, et mä kaivoin?? Se oli Mauno!!! Oikeesti hei..

Börje

Mauno ajatteli ruveta kasvissyöjäksi..

Oot kiva! Mun paras leikkikaveri...<3



Moi mä oon Mauno, Siltasuo Mauno, kavereiden kesken Mane..

Nää pakkaset ei oo mun juttu..

Tassujen lämmittäjälle vakityöpaikka tarjolla..



1 kommentti: